štvrtok 19. augusta 2010

Cast druha: Asi sa zo mna stane feministka a znova neznasam francuzsku klavesnicu

Momentalne pisem z Malma. Najdite si na mape a urobte si cestovatelsku bodku.

V skratkovitej skratke, pretoze pisat na francuzskej klavesnici je fakt blivajz (ale Francuz, u ktoreho byvame, blivajz nie je. A to napriek tomu, ze mu nechutil fernet. Ale hruska ano.) Hned na uvod si dame kratku chvilku zamyslenia sa. Preto vopred upozornujem tych, ktori nemaju zaujem, aby som im svojimi dunivymi myslienkami prehovarala do duse, nech to pekne preskocia o niekolko riadkov dalej. Nech skusia desat, ak to nebude fungovat, tak este dalsich desat.

Stop z Drietomej bol rychly. Do desiatich minut nam zastavil minibus plny zilinskych futbalovych fanusikov (nechcem vediet, ako sa spili po vyhernom zapase) a nam sa veru nechcelo cakat, tak sme okamzite nastupili.

Cim tupsie sa spravali, tym viac a viac som sa stavala feministkou.

Viete, mili kamaradovia, vzdy mi bola milsia muzska spolocnost.

BLA BLA BLA, prerusila som pisanie, uzila si Malmö, pricestovala do Göteborgu a vysrala sa na feminizmus.

Dobre. Vysvetlite mi niekto, preco som sa narodila v takej diere??? Tym nemyslim Slovensko, tym myslim Povazsku Bystricu. Cloveka az depresie chytaju (no dobre, mna az potom), ked sa prechadza po Malme, vala sunky pri mori, hupe nohami, popija pivo, pozera na krasne domceky, apartmanove bytovky, krasne balkony, ludi citajucich, zijucich, prechadzajucich sa, bicyklujucich sa a tak dalej, ze PRECO SA PROSTE NARODIL V TAKEJ DIERE???
Je to extremne nefer!!!
Viete, ja som dobry clovek, tiez si zasluzim narodit sa v Malme!!!

A videli sme tam super zvieratka, byvali sme u super Francuza, pili s Kanadanom, s Bieloruskou, rozpravali po francuzsky, po anglicky, po slovensky, po svedsky, smiali sme sa, rozpravali sme sa, pili sme, varili sme a bolo nam dobre. (ano, to pitie je tam schvalne dvakrat)

A potom sme sli na stopa. Prehodili sme nase kluce od Benoitovho bytu cez postovu schranku a znemoznili si tak samovolny navrat k nemu domov. Nahodili mega batohy na chrbat a presli sa po Malme pesi. Stopnutie auta do Göteborgu trvalo trosku dlhsie, lebo dost dlho nam zastavovali len auta smerujuce do Lundu. Ale to cakanie stalo za to!!
Prosim pekne, viezli sme sa v taxiku (ano, stopli sme taxik. cesta, ktora vraj normalne stoji 500 eur taxikom nas vysla zdarma) s metalistom z Göteborgu, ktory hrava s clenmi In Flames WoW, hahaha. A spievali sme spolu Michaela Jacksona a snazil sa nas naucit po svedsky. A jednoducho nas hodil az ku kamaratkinej praci.

Takze, to aby ste vedeli, ako sa mame.
Od feminizmu som udstupila, to jedine, ak by som znova stretla nejakych dementnych futbalovych fanusikov. Hoci mam vybornu obrannu vetu: "Som lesba a mam kramy."

Svedsko je super. Juchachaaa.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára